Gezegde

.

U is peopel heel vreemd en van wat ik geen heel intelligente groep vertellen kan met weinig anderze behalve over analyseert mensen te doen. Ik ben droevig dat u amerikanen kan niet belive dat het increadabley is, die gemakkelijk is engels te spreken. Ook vind ik u hier liever flauw praat, is. Ook was ik van deze web-site in Engeland verteld terwijl zij waar makend plezier van wat werd gepraat ongeveer en u in ablitiy gesprek vast te houden terwijl gebruiken van je geloof gewonnen heeft. Ik wilde dit over u fijne amerikanen niet geloven, maar als u altijd zo goed u geloven wilde ons bewijst europeanen verkeerde en daad achtige pompus ezels. Ik kan mooi veel gauruntee dat geen van u veel gepubliceerd hebt indien u ik deed zekere ben u op deze plaats met een bijeenkomen van dwazen je tijd niet zou uitgeven. De feit is een in Praag leeft en mijn helemaal levens en righ heeft ik een artikel voor een stad papier maken een goede overeenkomst van plezier van deze web-site. reden, die er niet veel anders u is over het writting, is, kan zeggen. Ook is je behandeling van uit siders het slechtste, dat ik heb ooit ecounterd. Ik heb beslist dat misschien een van u dit lezen zult beseft dat hij of zij op gewassen is en deze online circus zal verlaten en zal binnengaan de echte wereld van woorden een schrijven. Heb enig van u genemenene een stap rug en rad wat writtinen ongeveer op deze plaats niets zijn kunnen gepraat worden ongeveer zonder iemand maken van een dome opmerking omdat die behandelen kan is de smartist Guy op de pagina is is halirous en ik u dat ik wil niet afval meer tijd proberen niet verzekeren kan enig goede info van deze gewast op bibliotheek van dwazen ut in plaats van wens te krijgenStop door en blik wanneer ooit ik nodig een lachen heb

Le Comte De Lautreamont





Le Comte De Lautreamont


Le Comte De Lautreamont